Melkein kuukausi on kulunut siitä, kun olen viimeksi tänne kuulumisia kirjoitellut....Kesä on vaihtunut syksyksi ja kaikenlaista olemme puuhailleet. Uudistimme eteisen, minä maalasin seinät, Iso E vaihtoi rikkinäiset lattialaatat ja ostimme uudet vaate- ja kenkäsäilytyskalusteet. Nyt eteinen on raikas ja toimiva! Piristeenä kirkkaan punainen leveä raita katosta lattiaan!

Lasten pesäpallopelit on myös pelattu. Pikku O:n joukkue sai piirinmestaruuskultaa ja Pikku E:n pronssia. Vuodenvaihteen jälkeen palaavat taas lajin pariin. Vaikka Pikku O lopetti jääkiekon, ei hän toimettomaksi ole jäänyt. Kaksi kertaa viikossa käyvät poikaporukalla pelaamassa salibandyä. Pikku E.n pesijoukkueella alkaa 1-2 kertaa viikossa palloilukerho, josta päävastuun ottaa Iso E. Harrastuksista teatteritaiteenperusopetus alkoi Pikku E:llä, nyt jo kolmatta vuotta. Minun teatteriryhmä aloittaa huomenna ja odotan sitä innolla! Viime viikolla olin yhden illan improvisaatiokurssilla, jonka jälkimmäinen osa on tällä viikolla.

Töissä on ollut vähän hiljaisempaa, niinpä olen saanut tehtyä kaikenlaisia rästiin jääneitä siivous-ym. hommia liikkeessä. Myös kotona pikkuhiljaa kaapit putsaantuu .