Tirlitta haastoi minut kertomaan 6 sattumanvaraista asiaa itsestäni

Säännöt ovat seuraavanlaiset:
1. Linkitä henkilö joka haastoi sinut.
2. Kirjoita säännöt blogiisi.
3. Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
4. Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
5. Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti
heidän blogeihinsa.
6. Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.


1. Minulla on yrittäjyyteen ja työhöni viha-rakkaus-suhde. Rakkaus kukoistaa syksyisin ja ero kolkuttelee ovella aina keväisin.

2. Olen toista vuotta mukana näytelmäpiirissä, joka on minulle hyvin tärkeä harrastus. Teatteri kaikintavoin on sydäntäni lähellä.

3. Olen entinen perfektionisti. Nykyään päästän itseni jo helpommalla. Tavarat tosin pitää olla paikoillaan, niiden epäjärjestystä en kestä. Villakoirat eivät niin häiritse, mahtuuhan meille...

4. Käsityöt ja leipominen...onko niitä muitakin vapaa-ajan kulutustapoja..? Liikkuminen..?joo-o ehkä chiball ei ihan riitä...

5. Illanvirkku ja aamuntorkku sopivat kuvailemaan päivärytmiäni.

6. Kokemus on opettanut, että voin olla olkapää ja kuuntelija. Sitä olenkin ihan mielelläni. Minun ei tarvitse kuitenkaan olla koko maailman parantaja, eikä kantaa toisten ihmisten huolia.

Blogit, joissa vierailen ovat kaikki jo tähän haasteeseen osallistuneet, joten osaltani tämä on tässä.